لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور 

ساحلی بازان هرمزگان در چلیچه، پارسیان و بندرعباس به دیدار حریفان خود می روند 



دیدارهای هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور فردا شنبه پنجم  و یکشنبه ششم شهریور ماه برگزار خواهد شد.
به گزارش صبح ساحل، در پایان بازی های هفته چهارم در گروه اول تیم پاس جوان گناوه با ۹ امتیاز و بدون احتساب رای کمیته انضباطی بازی تیم های فولاد هرمزگان و ملوان بندرانزلی صدرنشین است. تیم فولاد هرمزگان با ۷ امتیاز در مکان دوم ایستاده است. ملوان بندرگز و ملوان بندرانزلی با شش امتیاز به دلیل تفاضل گل سوم و چهارم هستند.  استقلال خوزستان با سه امتیاز پنجم است و چادر ملو جوان اردکان بدون امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفته است.  در گروه دوم تیم شهرداری بندرعباس با ۹ امتیاز صدرنشین است. پارت سمنان با چهار امتیاز در مکان دوم ایستاده است. ملاباشی یزد و شهرداری دشتی پارسیان با سه امتیاز و به دلیل تفاضل گل سوم و چهارم هستند. شهرداری چلیچه با یک امتیاز پنجم است. 
در دیدارهای هفته پنجم در گروه دوم فردا شنبه پنجم شهریور ماه تیم شهرداری چلیچه میزبانان شهرداری بندرعباس است. شهرداری دشتی پارسیان در خانه به دیدار دهیاری ملاباشی یزد می رود. در گروه اول هم یکشنبه ششم شهریور ماه فولاد هرمزگان در خانه از تیم پاس جوان گناوه میزبانی خواهد کرد. 
اگر بخواهیم نگاهی هم  به آمار کلی هفته چهارم لیگ یک فوتبال ساحلی کشور  داشته باشیم در این هفته  ۵ بازی برگزار شد. چهار پیروزی  مستقیم بود و تعداد یک  پیروزی در  ضربات پنالتی بود. میزبانان چهار پیروزی و  مهمانان یک  پیروزی کسب کردند. گل های رد و بدل شده ۳۲ گل، گل های میزبانان ۲۰ گل، گ لهای مهمانان  ۱۲ گل و میانگین گل زده در هر دیدار شش گل بوده است. تنها مهمان پیروز این هفته  فولاد هرمزگان و میزبان ناکام هم  استقلال خوزستان بود‌ پرگل ترین بازی  ۱۲ گل که بازی ملاباشی یزد و شهرداری چلیچه که ۷ بر ۵ به سود ملاباشی بود. 
کم گل ترین بازی سه گل ، بازی پاس جوان گناوه و چادرملو جوان اردکان که دو بر یک به سود جوانان گناوه به پایان رسید.  مهدی قدیمی از تیم ملا باشی  در این هفته جهار گل زد و سالار عباسپور  از شهرداری چلیچه هتریک کرد. بهترین خط حمله  ۷ گل زده تیم ملاباشی یزد بهترین خط دفاع ، یک گل خورده شهرداری بندرعباس و پاس جوان گناوه   ضعیف ترین خط حمله یک گل زده  تیم های چادرملو جوان اردکان و پارت سمنان و ضعیف ترین خط دفاعی ۷ گل خورده  تیم شهرداری چلیچه در این هفته داشت.
 
منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها